15.09.2021

Nowa funkcja w Yanosiku: wszystkie wydatki kierowcy w jednym miejscu!

Poznajcie najnowszą funkcję Yanosika, które ułatwi Wam zbieranie wszystkich wydatków motoryzacyjnych w jednym miejscu. Kontrolujcie na bieżąco koszty utrzymania auta, a także przechowujcie ważne paragony i faktury, które mogą Wam się przydać w procesie reklamacji.

 

Czy wiesz, jakie są realne koszty utrzymania auta?

Nie każdy kierowca zdaje sobie sprawę z tego, jakie są faktyczne miesięczne koszty utrzymania ich samochodu. A przecież te w skali roku mogą nieźle zaskoczyć. Mowa przecież nie tylko o tankowaniu, ale też o wszelkich naprawach eksploatacyjnych, wymianie filtrów i części oraz przejazdach na autostradach i innych.

Czasem bardzo trudno jest kontrolować wydatki motoryzacyjne i my o tym doskonale wiemy. Przyznajcie sami, ile razy zdarzyło się Wam, że paragon ze stacji paliw wylądował w tylnej kieszeni spodni lub w schowku, a później w koszu? Nasza nowa funkcja została stworzona z myślą o zapobieganiu takim sytuacjom i umożliwieniu archiwizacji ważnych dokumentów zakupu w jednym miejscu, czyli w naszej aplikacji.

Już od jakiegoś czasu otrzymywaliśmy wyraźne sygnały od kierowców, by w Yanosiku wprowadzić rozwiązanie umożliwiające przechowywanie wszystkich kosztów motoryzacyjnych. W odpowiedzi na te potrzeby stworzyliśmy nową funkcję – ewidencja wydatków, która jest już dostępna w naszej aplikacji – mówi Paweł Bahyrycz, Yanosik

Jak działa ewidencja wydatków w Yanosiku?

Udostępniamy kierowcom możliwość wykonania zdjęcia paragonu i zachowania go na swoim koncie w aplikacji lub wpisania ręcznego bieżącego wydatku. Archiwizowanie dowodów zakupu lub wykonanej usługi w postaci zdjęć jest najatrakcyjniejszym rozwiązaniem ze względu na możliwość posiadania „pod ręką” wirtualnego paragonu lub faktury, które mogą się przydać w przypadku chęci złożenia reklamacji – podpowiada Paweł Bahyrycz, Yanosik Zgodnie z polskim prawem taka wirtualna kopia paragonu lub faktury również musi być uznana jako dowód zakupu potrzebny w procesie reklamacji - dodaje.

Funkcja działa bardzo intuicyjnie – wystarczy włączyć naszą aplikację i w polu „Moje Auto” – „Dodatkowe usługi” wybrać opcję „Ewidencja wydatków”, a dalej „Dodaj wydatek” i wprowadzić ręcznie lub zrobić zdjęcie swojego paragonu.

Wszystkie wydatki, które będziecie dodawali do naszej aplikacji będą dzielone na odpowiednie kategorie, takie jak: naprawa i eksploatacja, paliwo i płyny, ubezpieczenie, akcesoria i tuning i inne. Taki podział ułatwia odnalezienie konkretnych wydatków na swoim koncie oraz wyeksportowanie danego zestawienia w formacie PDF.

Nasza nowa funkcja powstała we współpracy z zaufanym partnerem Yanosika – popularną aplikacją zakupową PanParagon, którego doświadczenie w przechowywaniu paragonów i ewidencji wydatków zostało sprawdzone i docenione już przez kilkaset tysięcy zadowolonych użytkowników.

Jakie korzyści czekają na Ciebie w ewidencji wydatków?

Nasze rozwiązanie ma przede wszystkim zadbać o komfort wszystkich kierowców, którzy mają problem z przechowywaniem ważnych paragonów oraz faktur, ale również umożliwić realny wgląd na koszty utrzymania auta i ich kontrolę. Chcieliśmy stworzyć dla wszystkich zmotoryzowanych przestrzeń do archiwizacji ważnych dokumentów, które mogą się okazać niezbędne w procesie reklamacji lub przy sprzedaży samochodu. Nierzadko bywa tak, że paragony wyblakną, a ich odczytanie staje się niemożliwe, pomimo długiej ważności danego produktu. W takiej sytuacji świetnie sprawdza się wirtualna kopia, którą można przechowywać w polu ewidencji wydatków w aplikacji Yanosik – komentuje Paweł Bahyrycz, Yanosik

Zdecydowanie zgadzamy się z tym komentarzem, zwłaszcza, że paragony i faktury obejmują produkty lub usługi, które są na gwarancji przez następne 36 miesięcy. Przechowywanie papierowej wersji dokumentów może się zakończyć zagubieniem lub uszkodzeniem, które doprowadzi do braku możliwości odczytania dokumentu w trakcie procesu reklamacyjnego lub oddawania go do serwisu.

AplikacjaPolicjaPoradnik kierowcyRaportyTechnologiaUrządzeniaWywiadyYanosik Traffic